Přeskočit na obsah

Úvodní ustanovení

  1. Provozovatelem je Eat in village, s.r.o. IČO: 119 84 431 Sídlo: Čeladná 148, 739 12 Čeladná telefon: +420 606 987 758 e-mail: info@pogceladna.cz,  internetové stránky: www.pogceladna.cz
  2. Všeobecné smluvní podmínky (dále jen „VSP“) jsou platné pro všechny akce, kurzy a jednotlivé služby poskytované provozovatelem.
  3. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  4. Účastníci smluvního vztahu

Účastníky smluvního vztahu jsou:

  1. Provozovatel
  2. Zákazník, kterým může být jak fyzická, tak právnická osoba (dále jen “zákazník“).
  3. Předmět smluvního vztahu
  4. Provozovatel se zavazuje zajistit veřejnou nebo soukromou akci, kurz či jednotlivou službu v souladu s potvrzenou rezervací nebo objednávkou zákazníka a umožnit zákazníkovi účast na takové akci, kurzu, resp. přijetí jednotlivé služby.
  5. Zákazník se zavazuje uhradit provozovateli cenu za účast na akci, kurzu, resp. za přijetí jednotlivé služby.

III. Vznik smluvního vztahu

veřejné akce, kurzy či jednotlivé služby

  1. Smluvní vztah v případě veřejné akce, kurzu či jednotlivé služby vzniká potvrzením rezervace zákazníka ze strany provozovatele.
  2. Rezervaci účasti na veřejné akci, kurzu či jednotlivé službě je možné učinit elektronicky prostřednictvím webových stránek pogceladna.cz, ve výjimečných případech, odůvodňují-li to konkrétní okolnosti, může být učinění objednávky a uzavření kupní smlouvy provedeno též jiným způsobem, přičemž i na takové způsoby uzavření smlouvy se užijí tyto obchodní podmínky.
  3. Rezervace účasti na veřejné akci, kurzu či jednotlivé službě musí obsahovat identifikační údaje provozovatele a zákazníka (alespoň jméno, příjmení, kontaktní telefon, e-mailovou adresu), počet osob, které se za zákazníka zúčastní akce, kurzu či které přijmou jednotlivou službu provozovatele, označení akce, kurzu či jednotlivé služby v souladu s nabídkou provozovatele, termín konání akce, kurzu či termín poskytnutí jednotlivé služby, místo konání akce, výše ceny za účast na akci, kurzu, resp. za přijetí jednotlivé služby pro jednu osobu v souladu s nabídkou provozovatele, výše ceny za účast na akci, kurzu, resp. za přijetí jednotlivé služby pro všechny zúčastněné osoby dle objednávky zákazníka.

soukromé akce, kurzy či jednotlivé služby

  1. Smluvní vztah v případě soukromé akce, kurzu či jednotlivé služby vzniká potvrzením individuální nabídky provozovatele ze strany zákazníka, kdy se taková nabídka stává objednávkou.
  2. Poptávku soukromé akce, kurzu či jednotlivé služby je možné učinit elektronicky prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách www.pogceladna.cz nebo prostřednictvím e-mailu info@pogceladna.cz. Na základě poptávky vytvoří provozovatel individuální nabídku na soukromou akci, kurz či jednotlivou službu.
  3. Individuální nabídka na soukromou akci, kurz či jednotlivou službu musí obsahovat identifikační údaje provozovatele a zákazníka (jméno, příjmení, kontaktní telefon, e-mailovou adresu, resp. obchodní firmu, sídlo a identifikační číslo v případě právnických osob), počet osob, které se zúčastní soukromého kurzu, akce či které přijmou jednotlivou službu provozovatele, popis akce, kurzu či jednotlivé služby, termín konání akce, kurzu či termín poskytnutí jednotlivé služby, místo konání akce, výše ceny za účast na akci, kurzu resp. za přijetí jednotlivé služby pro jednu osobu, výše ceny za účast na akci, kurzu, resp. za přijetí jednotlivé služby pro všechny zúčastněné osoby dle poptávky zákazníka.
  4. Počet účastníků akce, kurzu, resp. poskytnutí jednotlivé služby, je odvozeno od požadavku smluvních stran.
  5. Cenové a platební podmínky

veřejné akce, kurzy či jednotlivé služby

  1. Zákazník se zavazuje uhradit provozovateli cenu za účast na veřejné akci, kurzu, resp. za poskytnutí jednotlivé služby, ve výši dle potvrzené rezervace zákazníka, a to vždy v souladu s nabídkou provozovatele.
  2. Cena za účast na veřejném akci, kurzu, resp. za poskytnutí jednotlivé služby se hradí ve chvíli, kdy je prováděna rezervace na webu www.pogceladna.cz
  3. Není-li výslovně uvedeno jinak jsou všechny ceny konečné, včetně DPH případně dalších poplatků, které je zákazník povinen za akci, kurz či jednotlivou službu zaplatit.
  4. Není-li cena za účast na akci, kurzu, resp. za poskytnutí jednotlivé služby uhrazena provozovateli řádně a včas, je provozovatel oprávněn odmítnout vstup účastníkovi akce, kurzu, resp. osobě pověřené přijetím jednotlivé služby, na místo konání akce, kurzu, resp. místo poskytnutí jednotlivé služby. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení či slevu z ceny za účast na akci, kurzu, resp. poskytnutí jednotlivé služby.

soukromé kurzy, akce či jednotlivé služby

  1. Na základě zákazníkem potvrzené individuální nabídky (objednávky) vystaví provozovatel zákazníkovi zálohovou fakturu na 50 % z předpokládané ceny soukromé akce, kurzu či jednotlivé služby.
  2. Záloha na poskytnutí soukromé akce, kurzu resp. jednotlivé služby je splatná ve lhůtě 14 dnů od vystavení zálohové faktury nejpozději však ve lhůtě 30 dnů před konáním akce, kurzu či před poskytnutím jednotlivé služby, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak.
  3. Po poskytnutí soukromé akce, kurzu, resp. jednotlivé služby vystaví provozovatel zákazníkovi konečnou fakturu s doplatkem na skutečnou cenu soukromé akce, kurzu či jednotlivé služby.
  4. Doplatek za poskytnutí soukromé akce, kurzu, resp. jednotlivé služby je splatný nejpozději do 14 dnů od vystavení konečné faktury, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak.
  5. Zákazník se zavazuje uhradit jak zálohu, tak doplatek za poskytnutí soukromé akce, kurzu, resp. jednotlivé služby bezhotovostním převodem na účet provozovatele (detaily účtu a platby budou zaslány provozovatelem na vystavené faktuře – elektronicky), a to v souladu s pokyny provozovatele. V případě bezhotovostního převodu se záloha i doplatek za soukromou akci, kurzu, resp. jednotlivou službu považují za uhrazené připsáním ve prospěch účtu provozovatele.
  6. Práva a povinnosti smluvních stran
  7. Účastníci akce, kurzu, resp. osoby pověřené přijetím jednotlivé služby jsou povinni po celou dobu konání akce dodržovat pokyny poskytovatele, resp. jeho zástupce.

Poskytovatel, resp. jeho zástupce je povinen na začátku akce stručně účastníky poučit o základních pravidlech bezpečnosti práce.

  1. Účastníci akce, kurzu, resp. osoby pověřené přijetím jednotlivé služby jsou povinni dodržovat pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy.
  2. Provozovatel, resp. zástupce jsou oprávněni vyloučit z akce, kurzu ty účastníky, kteří opakovaně či hrubě porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví, pokyny poskytovatele, dobré mravy či omezují ostatní účastníky kurzu. V takovém případě nemá zákazník nárok na vrácení či slevu z ceny za poskytnutí kurzu.
  3. Provozovatel, resp. lektor se zavazuje poskytnout zákazníkovi akci, kurz, resp. jednotlivé služby až v okamžiku, kdy obdrží platbu od zákazníka. Do doby, kdy nebude cena za akci, kurz, resp. za jednotlivé služby ze strany zákazníka zaplacena, nevzniká poskytovateli povinnost kurz poskytnout.
  4. Zákazník se zavazuje zajistit respektování práv a povinností vyplývajících z těchto VSP též účastníky akce, kurzu, resp. osobami pověřenými přijetím jednotlivé služby, které se zúčastní akce, kurzu či přijmou jednotlivou službu na základě jím učiněné objednávky v souladu s těmito VSP.
  5. Pokud se v těchto VSP hovoří o účastnících akce, kurzu, resp. osobách pověřených přijetím jednotlivé služby, rozumí se tím též zákazník.
  6. Účastníci akce, kurzu jsou povinni na počátku akce, kurzu informovat provozovatele o potravinových alergiích, případně dalších onemocnění, kterými trpí a které je třeba zohlednit v průběhu akce, kurzu.
  7. Účastníci akce, kurzu si jsou vědomi, že konzumaci veškerých potravin berou na vlastní zodpovědnost.
  8. Účastníci kurzu si jsou vědomi toho, že zaplacená poskytnutá služba končí ve 21:00 v den konání služby.
  9. Zrušení a změna akce, kurzu či jednotlivé služby

ze strany provozovatele

  1. Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit konání akce, kurzu nebo přesunout akci, kurz či poskytnutí jednotlivé služby do náhradního termínu, a to v těchto případech:

1.1. akce, kurz resp. jednotlivá služba není obsazena minimálním počtem účastníků, tj. minimálně osmi osobami;

1.2. Provozovatel, či jeho zástupce nebude schopen z důvodu pracovní neschopnosti či jiné závažné překážky v práci zajistit vedení akce či kurzu;

1.3. V provedení akce, kurzu, resp. poskytnutí jednotlivé služby bude bránit jiná závažná, těžko překonatelná překážka (např. počasí, pandemie, vládní nařízení).

  1. V případě, že poskytovatel bude nucen zrušit akci či kurz, zavazuje se zákazníkovi tuto skutečnost bezodkladně sdělit telefonicky či emailem. Dále se poskytovatel zavazuje v případě zrušení akce či kurzu nabídnout zákazníkovi náhradní termín pořádání akce či kurzu nebo vrátit částku za celou hodnotu akce či kurzu. Volbu písemně provede zákazník.

ze strany zákazníka – veřejné akce, kurzy či jednotlivé služby

  1. V případě, že zákazník či další účastníci veřejné akce, kurzu resp. osoby pověřené přijetím jednotlivé služby z jakýchkoliv důvodů nemohou absolvovat veřejnou akci, kurz, resp. přijmout jednotlivou službu, zavazuje se toto zákazník neprodleně písemně (mailem, dopisem) oznámit provozovateli.
  2. Účast na veřejné akci, kurzu je možné zrušit (odstoupit od smlouvy) do deseti pracovních dnů a dříve před sjednaným termínem kurzu. Zákazníkovi bude vrácena uhrazená částka na požadovaný bankovní účet do sedmi dnů od zaslání písemného odstoupení od smlouvy. Vrácená částka bude ponížena o manipulační poplatek 500 Kč za každé rezervované místo (příklad: pokud jsou rezervovaná dvě místa na daný kurz a klient si přeje obě rezervace zrušit a vrátit peníze, bude vrácená částka ponížena o 1 000 Kč, atd.). V případě, že se jedná o dárkový poukaz, může o navrácení peněz požádat pouze osoba, která poukaz objednala a uhradila.
  3. Termín rezervace na veřejnou akci, kurz je možné právě jednou změnit, a to nejpozději deset pracovních dnů před sjednaným termínem akce, kurzu a sjednat bezplatně termín nový.

V případě, že termín rezervace na veřejnou akci bude zákazníkem zrušený/změněný později než deset pracovních dnů před sjednaným termínem v bodě tři, považuje se služba za uskutečněnou bez jakéhokoli nároku na náhradu škody. Zákazník však může v tomto případě za sebe poslat náhradu, což musí dát provozovateli písemně na vědomí.

ze strany zákazníka – soukromé kurzy, akce či jednotlivé služby

  1. V případě, že zákazník či další účastníci soukromé akce, kurzu, resp. osoby pověřené přijetím jednotlivé služby z jakýchkoliv důvodů nemohou absolvovat soukromou akci, kurz, resp. přijmout jednotlivou službu, zavazuje se toto zákazník neprodleně písemně (mailem, dopisem) oznámit provozovateli.

V případě zrušení objednávky soukromé akce, kurzu, resp. jednotlivé služby ze strany zákazníka je provozovatel oprávněn vůči zaplacené záloze uplatnit následují storno podmínky:

  • Při zrušení měsíc a déle před termínem je záloha vratná v plné výši;
  • Při zrušení 30-14 dní před termínem je vratná polovina zálohy, tedy 25 % z předpokládané ceny akce;
  • Při zrušení 14 a méně dní před termínem akce propadá celá záloha provozovateli.

VII. Vouchery

Neadresný voucher

  1. Zakoupením neadresného voucheru souhlasíte s obchodními podmínkami.
  2. Neadresný voucher na akci, kurz je vystaven na určitou hodnotu, lze jej tedy použít k úhradě ceny rezervace libovolné akce, kurzu dané sezóny v neobsazeném termínu, nebo její části.
  3. Neadresný voucher na akci, kurz je rovněž možné použít k úhradě soukromé akce. Přejete-li si voucher uplatnit tímto způsobem, je nutné na to upozornit při zadávání poptávky. V případě, že je hodnota neadresného voucheru na akci, kurz nižší než hodnota rezervace, nebo cenové kalkulace na soukromou akci, je pro potvrzení objednávky nutné rozdíl doplatit.
  4. Neadresný voucher na akci, kurz je platný pouze na sezónu, pro kterou byl vydán. Neuplatněné vouchery, stejně jako nevyčerpaný rozdíl v hodnotě voucheru v případě objednání levnější akce, kurzu, bez náhrady propadají. (příklad: Dostanete voucher na sezónu 2023. Je na vaší zodpovědnosti ho v téže sezóně uplatnit při rezervaci libovolného volného termínu na stránkách www.pogceladna.cz. Pokud voucher neuplatníte, nebo uplatnit nestihnete před vyprodáním vypsaných akcí, kurzů, jeho platnost se automaticky neprodlužuje a společnost Eat in village, s.r.o. nenese žádnou zodpovědnost.)
  5. Prodloužení platnosti neadresného voucheru na akci, kurz je možné pouze v odůvodněných případech a je nutné o něj zažádat e-mailem ještě před uplynutím platnosti voucheru. Rozhodnutí o nároku na prodloužení platnosti voucheru je plně na naší straně.
  6. Neadresný voucher na akci, kurz se nedá vrátit do 14 dnů a nelze jej směnit zpět za peníze.
  7. Neadresný voucher na kurz lze uplatnit pouze jednou. Za zneužití či ztrátu voucheru neneseme odpovědnost.
  8. Po uplatnění neadresného voucheru se na změnu/zrušení rezervace vztahují všeobecné obchodní podmínky.

Voucher na konkrétní akci či kurz

  1. Voucher na konkrétní akci, či kurz a termín zakoupíte prostřednictvím rezervačního formuláře na webu www.pogceladna.cz
  2. Voucher na konkrétní akci, či kurz a termín je pouze dokladem o uskutečněné rezervaci. Na její změnu/zrušení se vztahují všeobecné obchodní podmínky.

VIII. Odpovědnost za škodu

  1. Provozovatel nenese zodpovědnost za ztrátu, odcizení či zničení věcí, které si účastnici akcí, kurzů přinesou. Provozovatel taktéž nenese zodpovědnost za věci uložené ve vozidlech účastníků akcí, kurzů, pakliže přijeli vozidlem.
  2. Účastník kurzu, akce, resp. osoba pověřená přijetím jednotlivé služby odpovídá provozovateli za způsobenou škodu.
  3. Reklamace
  4. Pro případ, že akce, kurz resp. poskytnutí jednotlivé služby neprobíhají dle smluvních podmínek, je zákazník oprávněn vady akce, kurzu resp. poskytnutí jednotlivé služby reklamovat. Reklamace se uplatňuje písemně u provozovatele, a to nejpozději do pěti pracovních dnů ode dne konání akce, kurzu, resp. poskytnutí jednotlivé služby, jinak odpovědnost provozovatele za vady zaniká. V písemné reklamaci je nutné uvést její důvod a popsat charakter vad. Reklamace zákazníka musí být provozovatelem vyřízena ve lhůtě třiceti dnů od jejího uplatnění.
  5. Pokud provozovatel reklamaci zákazníka uzná za odůvodněnou, zajistí na vlastní náklady nápravu. Nápravu je provozovatel oprávněn zajistit poskytnutím slevy či vrácením části ceny za účast na, akci, kurzu, resp. poskytnutí jednotlivé služby, bezplatným umožněním účasti na jiné akci, kurzu, resp. poskytnutí jednotlivé služby. Volba nároku při reklamaci vad náleží provozovateli.
  6. Ochrana osobních údajů
  7. Učiněním objednávky v souladu s těmito VSP zákazník vyslovuje souhlas s tím, aby provozovatel zpracovával a shromažďoval osobní údaje zákazníka v tomto rozsahu: jméno, příjmení, bydliště a jeho e-mailovou adresu, příp. jím uvedenou jinou kontaktní adresu.
  8. Poskytnuté osobní údaje zákazníka je provozovatel oprávněn zpracovávat a shromažďovat za účelem nabízení obchodu a služeb poskytovaných nebo zprostředkovávaných provozovatelem. Podrobnosti o e-mailové adrese je provozovatel dále oprávněn zpracovávat a shromažďovat i pro potřeby šíření obchodních sdělení dle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném znění.
  9. Zákazník je oprávněn kdykoliv svůj souhlas se zpracováním jeho osobních dat dle tohoto článku VSP odvolat, a to prostřednictvím e-mailu info@pogceladna.cz nebo písemně na adresu sídla provozovatele.
  10. V případě, že zákazník poskytuje provozovateli v souladu s těmito VSP osobní údaje účastníků akce, kurzů resp. osob pověřených přijetím jednotlivé služby, výslovně prohlašuje, že má předchozí souhlas těchto osob s poskytnutím jejich osobních údajů.
  11. Zákazník výslovně prohlašuje, že souhlasí s pořízením obrazových a obrazově zvukových záznamů z konání akcí, kurzů resp. poskytováním jednotlivých služeb. Tyto záznamy je provozovatel oprávněn dále použít ke své prezentaci zejména na webových stránkách či jiných obchodních materiálech. Zákazník, účastník akce, kurzu resp. osoba pověřená přijetím jednotlivé služby, má vždy právo vyjádřit s tímto nesouhlas, případně svůj souhlas následně odvolat, a to bez udání důvodu. V případě využití práva na odvolání souhlasu, je třeba doručit žádost prostřednictvím e-mailu info@pogceladna.cz nebo písemně na adresu sídla provozovatele.
  12. Závěrečná ustanovení
  13. Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená potvrzenou rezervací, objednávkou či těmito VSP se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.
  14. Tyto podmínky jsou platné od 22. července 2022.